niedziela, 6 marca 2011

Freja Beha w kampanii Santa Lola






Prześliczna i super zgrabna !! Koturny w pepitkę mistrzostwo ! Niestety mam tę przypadłość, że nie lubię a może po prostu nie potrafię chodzić na wysokich obcasach. Żałuję ponieważ po 1. jestem niska (157cm) i spokojnie mogłabym chodzić nawet w najwyższych nie wyglądając przy tym jak wielkolud a po 2. jestem zakochana w butach na wysokim obcasie. Po prostu ubóstwiam i uwielbiam.  Wygląda się w nich pięknie, smukło i kobieco. Oczywiście mam kilka a nawet kilkanaście par, ale kupuję je tylko dlatego że bardzo mi się podobają efekt jest taki że w ogolę w nich nie chodzę z czego cieszy się moja mama, gdyż ma kolejna parę do kolekcji. Ciągle wierze w to, że zacznę w nich chodzić, obiecuję nadejdzie w końcu ten moment. 

Film zaliczony. "Mechanik" reż. Brad Anderson. Ciężki film. Można się zagubić w akcji. Jednakże polecam można zajrzeć, natomiast nie spodziewajcie się mocnych wrażeń. Może źle to ujęłam akcja jest. Natomiast film jest dość ciężki psychologicznie. Miłego oglądania życzę. 

Na koniec oczywiście dodam trochę muzyki. Szaleństwo ! <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...