niedziela, 6 marca 2011

i love you you you and you .


  FREJA BEHA













SASHA PIVOVAROVA



                                                          
                                                     CORY KENNEDY




                                                            
                                                         JESSICA SHOR





                              
                                                 RUBY ROSE





Wstałam dzis rano i szczerze mówiąc nie wiedziałam co mam ze sobą zrobić. Posprzątałam w pokoju, poukładałam w szafie. Mam ochotę obejrzeć jakiś film. Od jakiegoś czasu mam manię oglądania filmów. W przeciągu ostatnich 3 dni obejrzałam ok. 20. Głównie thillery i horrory, mogę polecic kilka fantastycznych poruszających filmów.

Z pewnością "Oszukana" w reżyserii Clinta Eastwooda . Główną bohaterkę gra Angelina Jolie, najlepsza i najpiękniejsza aktorka w historii. Film jest fantastyczny, zachęcam do obejrzenia.

Polecam także film "Nieuchwytny" reż. Gregory Hoblit. Film trochę drastyczny, ale trzymający w napięciu. Gorąco polecam fanom dobrych thrillerów.


A teraz jeden z moich ulubionych. "Wyśnione miłości" reż. Xavier Dolan. Film jest fantastyczny. Muzyka jest fantastyczna. Ujęcia są fantastyczne. Kocham takie kino.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...